mandag den 5. august 2013

Give away

Sponsoreret af Rosenfeldt dåt kåm
www.rosenfeldt.com
Sætter jeg nu min næste give away igang.......

Vær med i konkurrencen om denne ultra fede 
Lucie Kaas Keramiske skål, designet af Arne Clausen

For at få lodder kan du gøre følgende:

1 lod ved at melde dig som fast læser her på bloggen
1 lod ved at linke til min blog på din blog
1 lod ved at syntes godt om Mamalukka på facebook       www.facebook.com/pages/Mamalukka/320405121428665
1 lod ved at dele Mamalukka på din facebook side

Bor du udenfor Danmark betaler du selv fragt hvis du vinder.

Husk at skrive herunder i kommentar feltet hvor mange lodder du deltager med, samt din mail adresse så jeg kan komme i kontakt med dig hvis du bliver den heldige vinder.

vinder af denne give away trækkes 20. August 2013



46 kommentarer:

  1. Jeg deltager med 4 lodder..... Hvis jeg kan finde ud af at linke ellers kun 3 ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg deltager med 3 lodder :-)

    christinaibsen@hotmail.com

    SvarSlet
  3. snupper 1 lod:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  4. 3 fra mig. Super fin er den :)

    -Kamille

    SvarSlet
  5. 3 lodder til mig:)
    delt, slået op og fast læser;)
    Hååber hååber:)
    frk.rbj@gmail.com

    SvarSlet
  6. Er hoppet på med 2 lodder følger bloggen og har liket facesiden

    Jeg er SÅSÅSÅÅÅ vild med den skål den må jeg vinde.

    Anette
    gurzlie(a)hotmail(dot)com


    kig forbi min blog og vind et par solbriller til dig selv, kæresten, bedste veninden, søsteren eller hvem du nu syntes fortener et par nye solbriller http://anettesuniversdk.blogspot.dk/2013/07/hurra-hurra-hurra-3-ar-3-give-away.html

    SvarSlet
  7. Hvor er den fin :) jeg vil gerne deltage med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  8. Hapser 2 lodder her (leser +fb) og krysser fingre;p trinesoppskrifter @gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg hapser to lodder og du er da mer end velkommen til at deltage i min gie away mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Sikke en fin give away.
    Den ville pynte fint herhjemme.
    Jeg deltager med 3 lod.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  11. 1 STORT lod til mig :-)

    Jeg kan kun give dig ret i, at det er en ultra fed skål... som jeg rigtig gerne vil have fingrene i :-D

    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg er med på et lod.
    lenestentoft@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg prøver med 3 lodder til den rigtig fine skål. Kig også gerne forbi hos mig

    Kh Ketty / Himmelspjæt

    SvarSlet
  14. Sikke en fin giveaway. Jeg er med på 2 lodder. Fast læser plus like på fb.

    Mvh Helle
    Helleryom@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg snupper 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  16. Skøn give away! Jeg deltager med to lodder (link fra sidebaren på min blog, www.lottesroom.blogspot.dk og synes godt om på Facebook).

    Vh Lotte (grundstednielsen@hotmail.com)

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med et lod, og har meldt mig som fast læser :0)

    SvarSlet
  18. Deltager med 2 lodder :) (er fast læser og følger på Facebook)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg er med på 2 lodder. Fast læser + like på fb.
    - Anne/akh(a)os.dk

    SvarSlet
  20. Deltager med 1 lov.
    kathrine0909@gmail.com
    :-)

    SvarSlet
  21. jeg vil gerne deltage med et lod. (er fast læser) Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg smider også straks et lod i puljen :-)

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med 2 lodder :-)

    Regnbuebarnetvigga@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med 1 lod :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  25. jeg nupper 2 lodder følger dig på facebook, og google

    mvh jenny clausen

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg deltager med 1 lod :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  27. Årh, den er fin! Jeg deltager med et lod :)

    www.himpsegimse.blogspot.com

    SvarSlet
  28. Et lodd til meg! annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  29. 3 lodder til mig :)

    Den er supersmuk

    Eva // eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Ih, hvor er den fed!
    Deltager med 3 lodder :-)
    God weekend <3

    Mvh Lisa H (l_mandrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  31. Ihh den er fed!! Jeg smider 3 lodder i puljen - da jeg desværre ikke har en blog jeg kan dele på, men følger dig her & på FB (hvor jeg naturligvis også har delt) :) Er du egentlig på Bloglovin'? I så fald vil jeg gerne følge dig der - det giver sådan et godt overblik over de blogs man følger - synes jeg :)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria. Jeg er skam på bloglovin:)

      Slet
  32. Lækker skål og så lige i gul, jeg nupper 2 lodder og krydser alt hvad jeg kan :-)

    Kh Trine

    SvarSlet
  33. Jeg vil smadder gerne være med på 2 lodder!
    Den er så smuk den skål. Tør ikke tænke på hvor mange gange jeg har stået og gloet på den i Sinnerup ;-)
    Krydser fingre og håber på lidt held i min retning.
    Hav en dejlig dag
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  34. Jeg går all in og deltager med 4 lodder
    ihhh vil da sååå gerne vinde!!

    linker til dig fra min blog og denne give away nederst på min side!
    du skal være meget velkommen til at blive fastlæser hos mig det ville gøre min såååå glad:O)

    skøn give away

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com
    blog. www.regnbuemig.blogspot.dk

    SvarSlet
  35. Lækker give away:)
    Jeg deltager med 2 lodder:)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  36. Sikke en fin blog du har og en lækker give away.
    Jeg vil gerne være med på et lod.
    Håber jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  37. Flot flot flot!!! Et lod herfra:o)

    SvarSlet
  38. Den skål må jeg eje!
    Deltager med 1 lod!

    Mvh. Rebekka Mikkelsen
    bek1992@gmail.com

    SvarSlet
  39. Den er for lækker!

    Jeg deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  40. Jeg deltager med 2 lodder og synes iøvrigt at den skål er SÅ smuk...

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  41. SMUK! Jeg hapser 2 lodder her på falderebet :)
    Kh Lena

    SvarSlet